آغاز طرح شهید سلیمانی در روستای هدف گردشگری گلزار

به‌گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی گلزار پایین، طرح شهید سلیمانی با حضور دکتر آسایی مشاور وزیر بهداشت، مهندس خانی بخشدار مرکزی، زینی‌وند رییس شبکه بهداشت، جوادی دهیار و بنایی رییس شورای اسلامی روستای گلزار پایین اجرا شد.

مهندس خانی در حاشیه این برنامه گفت: روحیه جهادی سردار دلها شهید«حاج قاسم سلیمانی» به الگویی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا تبدیل شده و این طرح با هدف حمایت از مبتلایان به ویروس کرونا و خانواده‌های آنان دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: بیماریابی، آموزش، تست سریع، قرنطینه و رهگیری از جمله مواردی است که در این طرح محله محور با همکاری شبکه بهداشت، بسیج، بخشداری، دهیاری و شورای اسلامی انجام می‌شود.

بخشدار مرکزی در پایان با تأکید بر ضرورت همراهی و مشارکت‌ مردم با سفیران سلامت خاطرنشان کرد: تمامی کسانی‌که به درب منازل افراد مبتلا یا مشکوک به بیماری مراجعه می‌کنند، دارای کارت شناسایی و لباس فرم متحدالشکل هستند و امیدواریم با قطع چرخه تولید و تکثیر این ویروس منحوس، شاهد بازگشت به روال عادی زندگی باشیم.

مجتبی جوادی دهیار گلزار پایین نیز با تقدیر از خدمات مدافعان سلامت و مجموعه درمانگاه امیرالمؤمنین(ع) گلزار گفت: بی تردید در این شرایط حساس هر قدمی که برای حفظ، تأمین و ارتقای سلامت جامعه برداشته می شود در ذهن بیدار ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد.