انقلاب اسلامی هویت و حقیقت اسلام را به نمایش گذاشت

به گزارش ایرنا، سردار رجبعلی عراقی‌پور شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر که در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) روستای گلزار پائین بخش مرکزی شهرستان پاکدشت برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل، مسیری را که بیگانگان برای ما طراحی کرده بودند باطل و هویت و حقیت اسلام را به معرض نمایش همگان گذاشت.

وی گفت: انقلاب اسلامی، معادله استکبار جهانی در اداره جهان و منطقه را برهم زد و به چنان اقتداری دست یافت که دشمنان اسلام با وجود بهره‌گیری از تمامی ظرفیت و توان خود، نتوانستند به هدف خود در ضربه زدن به  نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق شوند.

مشاور فرمانده کل سپاه تأکید کرد: مردم ایران اسلامی به دنیا و جهانیان ثابت کردند که می ‌توان با شیطان و استکبار به واسطه قدرت اسلام و همبستگی و اتحاد مقابله کرد و نظام سلطه را به زیر کشید.

عراقی‌پور با اشاره به اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی در مقابله با توطئه دشمنان گفت: امروز ایران اسلامی به واسطه استقرار نظامی الهی برگرفته از آموزه‌های اسلامی، به اقتداری روزافزون دست یافته و قطعا این مسیر همچنان ادامه دارد به  این شرط که همچنان بر ایمان به خدا و یکپارچگی و وحدت ثابت قدم باشیم.

مشاور فرمانده کل سپاه رمز پیروزی و استمرار ارزش‌های انقلاب را وحدت کلمه دانست و افزود: امروز ملت، دولت، ارکان نظام و سایر قوا باید دست در دست هم، یکپارچه و همدل در عمل و کلام در صحنه حضور داشته باشند چرا که هرجا یکپارچگی مردم و مسوولان به منصه ظهور رسید، مشکلات برطرف و موفقیت نصیب ایران اسلامی شد.

وی تأکید کرد: امروز تمامی کشورها به موفقیت و پیشرفت‌های ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی معترفند و این پیشرفت امروز در شیب سرعت خود قرار گرفته است.

عراقی پور با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم در حفظ اقتدار و عزت ایران اسلامی اظهار داشت: هیچ مدرک مستندی وجود ندارد که رهبر معظم انقلاب در دفاع از حرم حضرت زینب(س) حکم و یا درخواست جهاد داشته باشند بلکه این خود مردم بودند که با بصیرت و شناخت در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت، وارد میدان شده و حریم اهل بیت را از چنگال دشمنان اسلام خارج ساخته و بساط دشمن را از منطقه برچیدند.