اقامه عزای حسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گلزار پایین+تصاویر

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی گلزارپایین، مجتبی جوادی دهیار گلزار پایین گفت: با آغاز ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهداء امام حسین(ع) و یاران با وفایش، معابر، مسجد، تکایا و سر درب منازل با نصب پرچم، بیرق، کتیبه‌ و نمادهای عاشورایی و بنرهای ایام سوگواری، سیاه‌پوش شده است.

وی ادامه داد: عزاداری ایام محرم همانند سال گذشته با شیوع گسترده ویروس کرونا همراه است و در برگزاری این مراسم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دقت مورد توجه قرار می‌گیرد و ممنوعیت عزاداری در فضای بسته، علم کشی و حرکت دسته‌های عزا از جمله محدودیت‌هایی است که امسال نیز اعمال می‌شود.

دهیار گلزار پایین با بیان اینکه دستورالعمل های بهداشتی مراسم عزاداری محرم از طرف ستاد ملی کرونا اعلام شده است افزود: برگزاری این آیین در فضای باز و با حداقل ظرفیت مورد تاکید قرار گرفته و از این رو دهیاری، نسبت به آماده سازی فضای باز مدرسه اتحاد مسلمین جهت اقامه عزا اقدام نموده است.

جوادی با قدردانی از همراهی مردم خاطرنشان کرد: اجرای مراسم عزاداری در فضای باز با رعایت فاصله گذاری، کاهش زمان مراسم، استفاده از ماسک و کنترل و نظارت بر هیئتها به برپایی باشکوه و بی خطر مراسم کمک خواهد کرد.