بزرگرین مرکز پرورش گل و گیاه در اطراف تهران

شاید شما هم به عنوان خواننده ای که مطالب وب سایت ما را دنبال می کنید و به گل و گیاه علاقه مند هستید، با بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه اطراف تهران یعنی روستا گلزار آشنایی داشته باشید. معمولاً مردم استان تهران، محصولات مورد نظر خود را از این مرکز که در روستا گلزار پاکدشت واقع شده است، تهیه می کنند. اما بیایید بیش تر با روستا گردشگری گلزار و مراکز پرورش گل آن آشنا شویم.

آشنایی با روستا گلزار پاکدشت، بهشت گل تهران

اگر شما هم اهل تهران باشید و اتفاقاً به نگهداری گل و گیاه هم علاقه مند باشید، حتماً نام روستا گلزار را شنیده اید. روستا گلزار یکی از روستاهای شهرستان پاکدشت در اطراف تهران می باشد که خوشبختانه در چند سال اخیر توانسته است، علاوه بر عزیزان تهرانی، علاقه مندان بسیاری را از جای جای ایران به سوی خود جذب کند. دیگر کسی نیست که عاشق گل و گیاه باشد و نام روستا گلزار را نشنیده باشد.

این روستا به تنها تولیدکننده بیش از ۵۰ درصد گل و گیاه کشور می باشد و این برای گلزار یک افتخار بزرگ محسوب می شود. با همه این اوصاف به شما هم وطنان عزیز نیز پیشنهاد می کنیم که از این روستا گردشگری زیبا در اطراف تهران حتماً بازدید داشته باشید. بهترین زمان برای سفر به گلزار فصل بهار و ایام نوروز می باشد. در این زمان گردشگران بسیاری برای بازدید از این روستا زیبا و خوش آب و رنگ و نیز برای تأمین گل و گیاه خود به گلزار سفر می کنند.

بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه

چرا به گلزار سفر کنیم؟

شاید بسیاری از افراد با خود می گویند که ما می توانیم گل و گیاه دلخواهمان را از بازار های گل و گیاه تهران خریداری کنیم و نیازی به سفر به گلزار نداریم. اما چرا ما می خواهیم شما از بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه اطراف تهران و گلخانه ها و باغات آن بازدید داشته باشید. نکته اول این است که اولین مزیتی که سفر به گلزار برای شما می تواند داشته باشد، دور شدن از آلودگی هوای تهران و سفر به دامن طبیعت و گشت و گذار در منطقه ای خوش آب و هوا می باشد که خود جنبه های توریستی و گردشگری بسیار زیادی دارد.

نکته دیگر نیز تهیه گل و گیاه مورد نظر تان می باشد. شاید شما بتوانید گل هایتان را از شهر خود و از تهران تهیه کنید. اما آیا خرید ارزان گل های تازه و با کیفیت بهتر و چرخ زدن در گلخانه های گلزار را می توان به ساعت ها ماندن در ترافیک های سنگین برای پیدا کردن گل مورد نظر مان کنار بگذاریم؟

بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه

بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه در اطراف تهران

شاید تا این جای کار متوجه شده باشید که اصلی ترین هدف ما برای صحبت درباره این روستا بی نظیر چیست؟ ما در واقع قصد داریم تا در این مقاله کمی بیش تر درباره بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه اطراف تهران صحبت کنیم. بله درست است، بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه در اطراف تهران؛ چرا که تاکنون چنین مرکز پرورش گل و گیاهی در سطح استان مشاهده نشده است.

می توانیم بگوییم بیش از ۲۵ نمایشگاه گل و گیاه به صورت دائمی در این روستا فعال می باشند و شما همه روزه می توانید به گلزار رفته و علاوه بر لذت بردن از طبیعت دل انگیز آن از دیدن گل های زیبا و باطراوت اش نیز بهره مند شوید. اصلاً نگران مشکلاتی که تصورش را دارید نباشید در بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه تمام امکانات توریستی و گردشگری مهیا شده است و اقشار مختلف گلزار با رویی گشاده از شما گردشگران و طبیعت گردان گرامی استقبال خواهند کرد.

به دنبال تهیه کدام گونه های گیاهی هستید؟

در گلخانه ها و نمایشگاه های بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه اطراف تهران شما انواع گونه های گیاهی را خواهید یافت. تقریباً هر گل و گیاهی که در کشور امکان پرورش آن وجود داشته باشد، در بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه گلزار موجود است و شما می توانید گل و گیاه دلخواه تان را تهیه نمایید. اما بیش ترین گونه های گیاهی که در باغات، گلخانه ها و به طور کلی در بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه روستا گلزار می توان یافت شامل گل شمعدانی، سنبل، داودی، آنتریوم، ارکیده و رز می باشد. شما می توانید گل های مورد نظر خود را به صورت تک شاخه، گلدانی یا عمده خریداری کنید و با هیچ گونه کمبود گل و گیاهی مواجه نخواهید شد.

بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه

چرا مرکز پرورش گل و گیاه گلزار؟

اما چرا می گوییم از بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه باید دیدن کنید؟ خوب این موضوع دلایل زیادی دارد. در قسمت های قبل تا حدودی درباره برخی از آن ها صحبت کردیم؛ اما اگر بخواهیم کمی دقیق تر به این موضوع بپردازیم باید بگوییم که دلیل اصلی می تواند شما به طور هم زمان می توانید از بیش از ۲۵ مرکز پرورش گل و گیاه دیدن کنید که تقریباً همه آن ها در یک منطقه قرار دارند. شما در بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه هیچ گاه با جواب نه مواجه نخواهید شد؛ چرا که تقریباً بیش تر گونه های گیاهی مورد نیاز در بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه کشت می شوند. علاوه بر این در بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه قیمت ها بسیار ارزان هستند؛ چرا که محصولات ما در روستا گلزار تولید شده و به طور مستقیم به فروش می رسند.

راه های ارتباطی با بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه اطراف تهران

شما از دو طریق می توانید اطلاعات بیش تری در خصوص بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه اطراف تهران کسب کنید. راه اول مراجعه حضوری به روستا گلزار است. این روستا در فاصله ۴ کیلومتری از پاکدشت واقع شده است.

وب سایت روستا گلزار، بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه اطراف تهران

https://golzarnews.com