بهترین مراکز پرورش گل و گیاه (۳)

بهترین مراکز پرورش گل و گیاه تهران کجاست؟

طبیعتاً انسان قصد خرید هر جنسی که داشته باشد به دنبال بهترین و با کیفیت ترین آن می گردد. خرید گل نیز به همین شکل است. اگر می خواهید گل زیبا و سالم و با دوامی بخرید باید با بهترین مراکز پرورش گل و گیاه آشنا باشید. اگر این گونه نیست هم نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با بهترین مراکز پرورش گل و گیاه آشنا می کنیم.

با بهترین مراکز پرورش گل و گیاه تهران کجاست

در تهران تعداد زیادی مراکز پرورش گل و گیاه یافت می شود. اگر به این مراکز پرورش گل سری بزنید، علاقه مندان بسیاری را خواهید یافت که برای خرید و حتی تماشا گل های زیبا به آن جا مراجعه کرده اند؛ اما اگر شما هم جزء آن دسته از علاقه مندان به گیاه و گل باشید، طبیعتاً باید برایتان مهم باشد که گل مورد نیاز تان را از کجا خریداری می کنید و بهترین مراکز پرورش گل و گیاه کجا هستند. ما در این جا شما را با چند مورد از بزرگ ترین و بهترین مراکز پرورش گل و گیاه در پایتخت آشنا خواهیم کرد. پس صبور باشید و ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید. از جمله بهترین مراکز پرورش گل و گیاه در تهران می توان به مرکز گل و گیاه شهید فکوری، بازار گل غرب تهران، گیاه محلاتی، مرکز پرورش گل و گیاه امام رضا و بازار گل و گیاه بهشت زهرا اشاره کرد. در ادامه بیش تر درباره هر یک صحبت خواهیم کرد.

مرکز گل و گیاه شهید فکوری

یکی از بهترین مراکز پرورش گل و گیاه در سطح تهران، بازار گل شهید فکوری می باشد. این مرکز در ابتدای جاده مخصوص کرج واقع شده است.شما می توانید انواع گل مورد نیاز خود را با کم ترین قیمت از یکی از بهترین مراکز پرورش گل و گیاه تهران خریداری کنید. اگر به بازار گل و گیاه شهید فکوری وارد شوید، با انبوهی از گل های متنوع که هر یک در رنگ های گوناگونی قرار دارند، مواجه خواهید شد. قیمت های این مرکز خرید گل و گیاه کاملا به صرفه و منصفانه است و یکی از معروف ترین مراکز تامین کننده گل و گیاه در سطح شهر تهران است که موقعیت بسیار مناسبی داشته و علاقه مندان از همه نقاط تهران می توانند از این مرکز گل وگیاه دیدن کنند. به طور کلی مرکز پرورش گل و گیاه شهید فکوری یکی از بهترین مراکز پرورش گل و گیاه می باشد که از همه نظر می تواند جوابگوی نیازهای شما متقاضیان عزیز باشد.

بهترین مراکز پرورش گل و گیاه (۱)

مرکز گل و گیاه غرب تهران

اما از معدود مراکز گل و گیاهی که در غرب تهران واقع شده و توجه غرب نشینان تهران را به خود جلب کرده است، مرکز گل و گیاه غرب تهران می باشد. اگر حتی ساکن این منطقه نیستید، باز هم پیشنهاد می کنیم به یکی از بهترین مراکز پرورش گل و گیاه یعنی غرب تهران سری بزنید و از دیدن تنوع بسیار بالای گل ها و گیاهان لذت ببرید. البته تنوع گل ها در این مرکز به زیادی مرکز شهید فکوری نیست اما می توان گفت بزرگ ترین و بهترین مراکز پرورش گل و گیاه در غرب تهران می باشد. این مرکز پرورش گل و گیاه در انتهای اتوبان شهید ستاری شمالی واقع شده است. ساعت کاری این مرکز از ۹ صبح تا ۷ شب می باشد. پس همین حالا اقدام کرده و برای تنوع هم که شده به این مرکز پرورش گل و گیاه سر بزنید.

بهترین مراکز پرورش گل و گیاه (۲)

مرکز گل و گیاه بهشت زهرا

دیگر بازار گل و گیاه تهران، مرکز فروش گل و گیاه بهشت زهرا می باشد که ابتدای اتوبان تهران قم واقع شده است. همان طور که می دانید این رونق این مرکز فروش گل در روزهای پنجشنبه بسیار خوب است و به سبب نزدیکی به بهشت زهرا افراد زیادی به گل و گیاه بهشت زهرا مراجعه کرده و گل مورد نیاز شان را تهیه می کنند. البته گل های دیگری نیز در این بازار به فروش می رسند؛ اما عمده مشتریان این بازار بیش تر برای مراسم های ترحیم اقدام به خرید گل می کنند. ولی همان طور که گفتیم دیگر انواع گل نیز در این جا به فروش می رسد و البته قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

بهترین مراکز پرورش گل و گیاه (۳)

مرکز گل و گیاه محلاتی

اگر به دنبال تازه ترین گل ها هستید، باید به مرکز خرید گل و گیاه محلاتی که در ابتدای اتوبان آهنگ و بزرگراه محلاتی واقع شده است مراجعه کنید. عاشقان گل باید از ساعت ۵ تا ۱۲ صبح به این بازار مراجعه کنند و گل های مورد علاقه خود را خریداری نمایند. گل و گیاه محلاتی یکی از بهترین مراکز پرورش گل و گیاه در استان تهران است و پیشنهاد می شود، گشت و گذار در این نمایشگاه گل را از دست ندهید. در طول روز در حدود بیش از یک میلیون گل در این بازار به فروش می رسد و همین نکته نشان می دهد که بازار گل شهید محلاتی یکی از بهترین مراکز پرورش گل و گیاه می باشد و اگر در جستجوی بهترین گل ها هستید، باید صبح زود از خواب بیدار شده و به این بازار بروید.

بهترین مراکز پرورش گل و گیاه (۴)

مرکز گل و گیاه امام رضا

بازار گل و گیاه امام رضا را نیز می توانیم در فهرست بهترین مراکز پرورش گل و گیاه تهران قرار دهیم. این بازار گل در اتوبان امام رضا و در جاده خاوران قرار داده و به همین خاطر به بازار گل خاوران نیز مشهور است. البته این بازار از جمله قدیمی ترین و بهترین مراکز پرورش گل و گیاه تهران نیز می باشد که تنوع گل ها و گونه های گیاهی بسیار زیادی دارد و اگر عاشق گل و گیاه باشید، حتماً به آنجا خواهید رفت. حتی اگر قصد خرید هم ندارید، دیدن این گل های خوش و آب و رنگ را از دست ندهید. همین تنوع رنگ ها و گل ها باعث شده است این مرکز خرید نیز جزء بهترین مراکز پرورش گل و گیاه قرار داشته باشد.

بهترین مراکز پرورش گل و گیاه (۵)