بهترین مرکز گل و گیاه (۲)

بهترین مرکز گل و گیاه در نزدیکی تهران کجاست؟

قطعاً در تهران به سبب وسعتی که دارد، مراکز گل و گیاه زیادی یافت می شود. اما در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین مرکز گل و گیاه در نزدیکی تهران، یعنی مرکز گل و گیاه روستا گلزار آشنا کنیم. به شما پیشنهاد می کنیم به این روستا زیبا سفر کرده و گل مورد نیاز تان را از اصلی ترین و بهترین مرکز گل و گیاه خریداری کنید.

بهترین مرکز گل و گیاه در نزدیکی تهران کجاست؟

در تهران و شهرستان های اطراف مراکز فروش و پرورش گل و گیاه به وفور یافت می شوند. اما ما در این جا قصد داریم تا درباره بهترین مرکز گل و گیاه اطراف تهران که در وسعت یک روستا در حال فعالیت می باشد صحبت کنیم. منظور ما روستا گلزار است که به دلیل قدمت طولانی که در همین رابطه یعنی تولید و پرورش انواع گل و گیاه داشته است به روستا گلزار معروف شده است. این روستا در اطراف شهرستان پاکدشت و در فاصله ۴ کیلومتری از این شهرستان واقع شده است. به جرئت می توان گفت روستا گلزار و گلخانه هایش بهترین مرکز گل و گیاه در نزدیکی تهران و در استان تهران می باشند. البته جالب است که بدانید بیش تر مراکز فروش گل و گیاه شهر تهران نیز، محصولات و گل و گیاه خود را از روستا گلزار تأمین می کنند و از این حیث توانسته است به یک قطب صادرکننده گل و گیاه در کشور تبدیل شود.

بهترین مرکز گل و گیاه (۱)

دلایل شهرت روستا گلزار به عنوان بهترین مرکز گل و گیاه تهران

اما چه شد که یک روستا توانست در زمینه گل و گیاه به شهرت برسد و راز موفقیت گلزار در این زمینه چیست؟ جواب بسیار ساده است. در این روستا باغات و گلخانه های بسیار زیادی وجود دارد که به صورت تمام وقت مشغول کار هستند و شما گل و گیاه مورد نظر خود را از همان جایی خریداری خواهید کرد که آن گل و گیاه در آن جا کشت شده و پرورش یافته اند. هم چنین این موضوع که یک روستا به طور کامل در یک زمینه خاص و با قدرت کار کند نیز یکی دیگر از دلایل شهرت گلزار می باشد. در گلزار بیش از ۲۵ مرکز تولید گل و گیاه وجود دارد که تأمین کننده ۵۰ درصد نیاز گل و گیاه کشور می باشد. با این اوصاف این خیلی طبیعی است که مردم دوست داشته باشند تا گل دلخواهشان را از بهترین مرکز گل و گیاه استان تهران خریداری کنند.

بهترین مرکز گل و گیاه (۲)

خرید گل از تولید به مصرف در بهترین مرکز گل و گیاه

اما همان طور که گفتیم یکی از ویژگی های بسیار مثبت در بهترین مرکز گل و گیاه در اطراف تهران، از تولید به مصرف بودن گل ها و گیاهان گلزار می باشد. اگر به نمایشگاه های گل در تهران یا به مراکز خرید گل در شهر سر زده باشید، در خواهید یافت که این گل ها و گیاهان در جای دیگری پرورش یافته و با واسطه به شما فروخته می شود. البته در همه جا این گونه نیست. ولی به هر حال این اتفاقی است که اکثراً در بیش تر مراکز فروش گل روی می دهد و همین موضوع باعث می شود که گلی را که خریداری می کنید، کمی گران تر از گل ها و گیاهانی باشد که از بهترین مرکز گل و گیاه گلزار خریداری کرده اید. نکته دیگر کیفیت گل و گیاه روستا گلزار می باشد که به دلیل پرورش در یک محیط کاملاً سالم و عاری از هرگونه آلودگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

بهترین مرکز گل و گیاه (۳)

وضعیت فروش بهترین مرکز گل و گیاه اطراف تهران

البته بهتر است کمی هم درباره وضعیت فروش و تولید محصولات مان نیز صحبت کنیم. در این باره باید با افتخار بگوییم که بیش از ۶۰ درصد صادرات گل تک شاخه ای ایران، تولید روستا گلزار، بهترین مرکز گل و گیاه می باشد. تولیدات ما به چندین کشور جهان صادر شده و از به دلیل کیفیت و ماندگاری بالایی که دارد، بسیار مورد استقبال دیگر کشور ها نیز قرار گرفته است. علاوه بر این با صادرات این میزان گل به دیگر کشور های جهان، ارز قابل توجهی وارد کشور می شود که این مایه خرسندی بهترین مرکز گل و گیاه یعنی گلزار می باشد. همان طور که گفتیم بیش از ۵۰ درصد کل نیاز بازار ایران نیز توسط این مجموعه تأمین می شود که سایر شهرهای ایران ارسال می گردد. به همین سبب است که به شما پیشنهاد می کنیم که حتی برای یک بار هم که شده، سفری به این روستا زیبا داشته باشید.

بهترین مرکز گل و گیاه (۴)

نکات مهم در هنگام خرید گل و گیاه از بهترین مرکز گل و گیاه گلزار

اما در هنگام خرید گل از بهترین مرکز گل و گیاه باید به چند نکته توجه داشته باشید که در ادامه درباره مهم ترین آن ها صحبت خواهیم کرد:

  • در هنگام خرید گل اطلاعات لازم را از فروشندگان و مراکز خرید و پرورش گل کسب نمایید.
  • قیمت های ما را با قیمت گل در نمایشگاه های سطح شهر تهران مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید کنید.
  • از سالم بودن گل اطمینان حاصل کرده و در صورت اطمینان گل مورد نظر تان را سفارش دهید.
  • در صورت امکان از مراکز پرورش گل نیز دیدن کنید و سپس در مورد خرید گلتان تصمیم گیری کنید.بهترین مرکز گل و گیاه (۵)

دعوت به روستای گلزار

اما در انتها ضمن تشکر از شما همراهان گرامی که وقت خود را در اختیار این وب سایت قرار داده و به مطالعه این مقاله پرداختید، از شما دعوت می کنیم که به روستا زیبا و دیدنی گلزار سفر کرده و از باغات گل و گیاه و مراکز پرورش و خرید گل و البته بهترین مرکز گل و گیاه اطراف تهران بازدید نمایید. هم چنین شما می توانید از امکانات توریستی و گردشگری به خصوص در ایام نوروز استفاده نمایید و تجربه ای خاطره انگیز را در سفر به گلزار کسب کنید.
در پایان نیز امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار تان قرار داده باشیم.