خرید گل و گیاه (۳)

خرید گل و گیاه در گلزار تهران با کیفیت باور نکردی

خرید کار چندان راحتی نیست، مخصوصاً خرید گل و گیاه برای برخی افراد می تواند کار سختی باشد. اما با همه این ها اگر گل انتخابی تان را از یک مکان معتبر و با کیفیت خریداری کنید، دیگر نگران هیچ چیزی نخواهید بود و خرید برایتان راحت می شود. شما در مرکز پرورش گل و گیاه روستای گلزار می توانید آسان ترین خرید را تجربه کنید.

خرید گل و گیاه از بزرگ ترین مرکز پرورش گل در اطراف تهران

خرید گل و گیاه می تواند یک کار بسیار جذاب و البته پرانرژی باشد. این کار هیچ گاه شما را خسته نمی کند. حتی اگر ساعت ها در نمایشگاه های گل و گلخانه ها دور بزنید، اما باز هم چیزی که باقی خواهد ماند، لذتی است که از تماشای این گل های زیبا خواهید داشت. عزیزان تهرانی و شهر های اطراف به راحتی می توانند گل دلخواه خود را در نمایشگاه های دائمی گل و گیاه روستای گلزار بیابند.

روستای گلزار یکی از روستاهای شهرستان پاکدشت استان تهران است که به سبب باغات فراوان و نمایشگاه های بسیار زیاد توانسته است در این زمینه نامی برای خود پیدا کرده و حتی برند سازی کند. بسیاری از گلخانه ها، نمایشگاه ها و حتی گل فروشان گل های مورد نیاز خود را از این روستای زیبا تهیه می کنند. جالب است بدانید که ۶۰ درصد صادرات گل های تک شاخه از این روستا انجام می شود. البته در بخش داخلی نیز بیش از ۵۰ درصد گل و گیاه کشور توسط مراکز پرورش گل و گیاه این روستا تأمین می شود. ما از شما نیز دعوت می کنیم تا برای بازدید از این بهشت گل ایران به روستای گلزار سفر کنید.

انواع گل موجود در گلخانه های روستای گلزار

شما در گلزار می توانید هر نوع گلی را که علاقه مند هستید تهیه کنید. خریداری گل می تواند به صورت تک شاخه، گلدانی، نهال و به صورت عمده یا تک انجام شود. بیش ترین گل های پرورش یافته در این مجموعه شامل شمعدانی، رز، گل میخک، سنبل، داودی، ژربرا، آنتریوم و … می باشد. شما تقریبا می توانید هر نوع گلی که می خواهید را سفارش دهید و این می تواند یک ویژگی بسیار خوب باشد.

خرید گل و گیاه (۱)

گل هایی که به صورت گلدانی خریداری می کنید، کم ترین طول عمرشان در حدود ۳ ماه می باشد. اما قطعاً رسیدگی به گل ها و نگهداری درست از آن ها می تواند طول عمر آن ها را به میزان زیادی افزایش دهد.

خرید گل و گیاه (۲)

مزایای خرید گل و گیاه از مرکز پرورش گل و گیاه روستای گلزار

اما نمایشگاه های روستای گلزار چه ویژگی هایی دارند که تاکید داریم خرید گل و گیاه تان را از این مجموعه انجام دهید؟ در روستای گلزار در حدود ۲۵ نمایشگاه گل و گیاه فعال وجود دارد و شما می توانید با خیال راحت از این مراکز پرورش گل و گیاه دیدن کنید. علاوه بر این فضای پرورش و فروش گل ها بسیار گسترده و وسیع بوده و بزرگ ترین مرکز پرورش گل و گیاه اطراف تهران می باشد.

نکته ی دیگر این که به دلیل این که تمامی گل ها و گیاهان ما به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه ای در اختیار شما قرار می گیرد، قیمت گل های ما بسیار ارزان تر از سایر نمایشگاه ها و فروشگاه های خرید گل و گیاه می باشد. خرید گل و گیاه نیز بسیار آسان است و همه این اتفاقات در کنار هم باعث شده است تا بسیاری از افراد این روستا را به عنوان مرکز خرید گل و گیاه خود انتخاب کرده و گل های مورد نیاز خود را از مرکز پرورش گل و گیاه گلزار سفارش دهند.

خرید گل و گیاه (۳)

نحوه خرید گل و گیاه از گلخانه های گلزار

برای خرید گل و گیاه از گلزار شما می بایست به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کرده و پس از بازدید از نمایشگاه های گل و گیاه و انتخاب گل مورد نظر سفارش خود را تکمیل کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنید. البته اگر مشتری ثابت این مرکز باشید، سفارش غیر حضوری برای تان آسان تر خواهد بود. البته امیدواریم امکان خرید اینترنتی گل و گیاه نیز فراهم شود تا خرید شما آسان تر شده و مجبور به مراجعه حضوری به مرکز نباشید. به هر صورت شما با مراجعه به این مرکز می توانید انواع گل را با بهترین کیفیت و به هر تعداد که بخواهید سفارش دهید.

خرید گل و گیاه (۴)

مشاوره و راهنمایی پیش از خرید گل و گیاه

یکی از ویژگی های بسیار خوب این مجموعه این است که شما پیش از خرید می توانید از مشاوره های تخصصی کارشناسان ما استفاده کرده و بهترین و مناسب ترین گل را خریداری کنید. علاوه بر این مورد برای نحوه نگهداری گل و گیاه نیز می توانید از مشاوره های ما بهره مند شوید. این مشاوره ها رایگان بوده و شما علاوه بر این امتیاز می توانید خودتان نیز از گلخانه ها و گل های ما بازدید داشته باشید و سپس نسبت به خرید گل و گیاه دلخواهتان اقدام کنید. این کار باعث می شود که انتخابی دقیق و درست داشته باشید و هیچ گاه از انتخابتان پشیمان نشوید.

خرید گل و گیاه (۵)

در هنگام خرید گل و گیاه به چه نکاتی توجه کنیم

اگر به چند نکته در هنگام خرید گل و گیاه توجه داشته باشید، دیگر از خرید تان دلسرد نشده و انتخابی مناسب خواهید داشت.

  • پیش از خرید گل و گیاه درباره گل مورد نظرتان تحقیق کنید و از مشاوره های ما استفاده نمایید.
  • نحوه نگهداری از گل تان را جویا شوید.
  • قیمت های ما را با قیمت های دیگر مراکز مقایسه کرده و سپس تصمیم گیری کنید.
  • مکان مناسب برای گل تان را آماده کرده و ببینید که چه نوع گلی برای این محیط می تواند مناسب باشد.
  • از تجربیات دیگر افراد نیز در این زمینه استقبال کنید. این کار تا حد زیادی به شما کمک خواهد کرد.