درمانگاه خیرّساز شهدای روستای گلزار پائین پاکدشت افتتاح شد

همزمان با سالروز ولادت هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع)، درمانگاه خیرّساز روستای گلزار پائین از توابع بخش مرکزی پاکدشت افتتاح شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پاکدشت در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای استان تهران گفت: این درمانگاه ظرف مدت کمتر از یکسال ساخته و برای خدمت رسانی به مردم روستای گلزار و روستا‌های اطراف آماده شده است.

زینی وند افزود: در حال حاضر این درمانگاه خیرساز در بخش‌های پزشک عمومی، پرستاری، دندانپزشکی، مامایی و داروخانه به روستائیان عزیز این منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

یک عضو هیئت امنای این درمانگاه هم در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: درمانگاه شهدای گلزار پائین در دو طبقه و هزارمتر مربع بنا شده است و این درمانگاه به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود.
جوادی افزود: این درمانگاه با کلیه بیمه‌ها طرف قرارداد است و تا یک ماه آینده بخش‌های قلب، کودکان و مغز و اعصاب هم در این مرکز راه اندازی خواهد شد.

شایان ذکر است درمانگاه شهدای گلزار پائین، نخستین درمانگاه با امکات تخصصی در سطح مناطق روستایی پاکدشت است و در حال حاضر این درمانگاه به یک داروخانه به مساحت ۱۰۰ مترمربع، اورژانس، بخش سرم‌تراپی، تزریقات، اتاق احیاء مجهز به دستگاه شوک و نوار قلب، دندانپزشکی و پرشک داخلی مجهز شده است.

همچنین تمامی دستگاه‌ها و امکانات مورد نیاز استقرار پزشک تخصصی در این درمانگاه تأمین شده تصریح کرد: به گفته اعضاء هیأت امنای این درمانگاه، ظرف یک ماه آینده بخش‌هایی تخصصی شامل اطفال و کودکان، قلب، اعصاب و مامایی مجهز می‌شوند.