مراسم اهدای کلاه ایمنی بین راکبان موتورسیکلت در روستای گلزار پایین برگزار شد+ تصاویر

به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی گلزار پایین، در راستای اجرای طرح ارتقای ایمنی و پیشگیری از تصادفات، مراسم اهدای کلاه ایمنی بین راکبان موتورسیکلت‌ بخش مرکزی با هدف فرهنگ‌سازی استفاده از کلاه ایمنی، پیشگیری از تلفات ناشی از تصادفات و ارتقای نظم و انضباط ترافیکی با حضور سرهنگ کهریزی رییس پلیس راه شرق استان تهران، شیرازی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، مهندس خانی بخشدار مرکزی، سرگرد زمانی فرمانده پلیس راه شهرستان، وطن دوست رییس اداره راهداری، جوادی دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای گلزار پایین برگزار شد.

مهندس خانی بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت در این مراسم گفت: امروزه رانندگی بخشی از زندگی اجتماعی است و در فرهنگ و رفتار رانندگی، نبود انضباط و بی‌توجهی به نظم، حاصلی جز هرج و مرج و خسران نخواهد داشت.

وی افزود: حدود ۹۰ درصد تلفات ناشی از تصادفات موتورسیکلت ناشی از آسیب به ناحیه سر است که استفاده از کلاه ایمنی می‌تواند تا حدود زیادی از این مرگ و میرها جلوگیری کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: باید بدانیم همانطور که کلاه ایمنی از بروز حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری می‌کند، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده ‌از ماسک نیز در شرایط کنونی، حافظ جان و سلامت مردم است و از شیوع ویروس منحوس کرونا که زندگی بشری را مختل کرده، جلوگیری می‌کند.

مهندس خانی در پایان از توزیع کلاه ایمنی در تمام روستاهای بخش مرکزی به‌عنوان اقدام خداپسندانه و فرهنگ‌ساز با مشارکت اداره راهداری، دهیاری‌ها و پلیس خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم عزیز با رعایت قوانین و مقررات رانندگی و همچنین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، در پیشگیری از حوادث، همیار مدافعان سلامت و امنیت باشند تا شاهد روزهایی سرشار از عافیت و سلامت باشیم.