پیام نوروزی دهیار روستای هدف گردشگری گلزار پایین

به‌گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی روستای گلزار پایین، مجتبی جوادی دهیار روستا با انتشار پیامی فرا رسیدن عید سعید نوروز و بهار قرآن را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار
یا مدبّر اللّیْل و النّهار
یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال
حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

حلول شورانگیز سال نو و بهار دل انگیز طبیعت در تلاقی با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، حلاوت مضاعفی برای یکایک تشنگان کلام وحی و شیفتگان نشاط، شادابی، طراوت و صفای دل و جان ایجاد کرده تا در مقام بندگی و پرستش و طی طریق خودسازی و تزکیه نفس، خاضعانه شکرگزار الطاف بیکرانش باشند.

در سال ۱۴۰۱ با تمام شرایط سختی که وجود داشت همدلی و یکرنگی‌مان باعث شد بر مشکلات چیره شویم و گلزارپایین را همچنان سرافراز و در مسیر توسعه نگه داریم و یقیناً در آینده نیز خدمتگزاران شما برای اعتلای نام پر آوازه این روستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد. لذا برخود لازم می‌دانم از همت و همراهی مردم عزیز و اعضای شورای اسلامی به‌عنوان خانواده بزرگ و فرهیخته روستای هدف گردشگری گلزار پایین که پشتوانه‌ای عظیم و ارزشمند برای پیشبرد اهداف و چشم انداز عالیه توسعه و آبادانی روستا به ویژه در عرصه‌های اجتماعی و عمرانی بوده‌اند، صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

اینک ضمن تبریک و شادباش فرارسیدن بهار سال ۱۴۰۲ و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ضیافت الله رمضان؛ سلامتی، سربلندی، عزت و کامیابی روزافزون آحاد مردم عزیز را تحت عنایات قطب عالم امکان حضرت بقیه‌الله الاعظم(ارواحنا فداه) و توجهات ائمه معصومین(ع) از خداوند سبحان و بهارآفرین مسئلت می‌نمایم‌.