پیام نوروزی مجتبی جوادی دهیار روستای گلزار پایین

مجتبی جوادی دهیار روستای هدف گردشگری گلزار پایین با صدور پیامی، فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱ را تبریک گفت…

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

بار دیگر دفتر ایام ورق می‌خورد و فصل سرسبزی و طراوت از سر گرفته می‌شود و پیک بهار با خود تازگی، امید و پویایی را به ارمغان می‌آورد.

امسال نیز بهار طبیعت به ایام فرخنده شعبانیه و میلاد با سر سعادت یگانه دوران و قطب عالم امکان، حضرت بقیه الله الاعظم(عج) مزین شده است.

نیک می‌دانید، روستای هدف گردشگری گلزار پایین در سالی که گذشت سرشار از تلاش، همدلی، نشاط و پیشرفت در زمینه‌های گوناگون عمران و آبادانی بود و خدمتگزاران شما در راه اعتلای نام گلزار از هیچ تلاشی دریغ نکردند و این مهم مرهون تلاش و حمایت‌های مجموعه بخشداری، دهیاری و شورای اسلامی روستا و شما مردم عزیز و قدرشناس بوده است که صمیمانه از همه این عزیزان به جهت ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به اهالی محترم تشکر و قدردانی می‌نمایم.

در پایان لازم می‌دانم به‌عنوان خدمتگزار مردم شریف روستای هدف گردشگری گلزار پایین، بهترین تبریکات و آرزوها را به مناسبت عید باستانی نوروز صمیمانه تقدیم نموده و از خداوند بهار آفرین، سالی سرشار از خیر و برکت و مشحون از امید و سرزندگی و سلامتی را برای مردم عزیز در پرتو عنایات الهی و توجهات ائمه معصومین(س) مسئلت می‌نمایم.